Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

ΣΤΗ ΛΗΞΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2010 - 2011 ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ

Με συγκίνηση εμφανή και με δάκρυα στα μάτια το χωριό μας παρακολούθησε την Τρίτη 14 Ιουνίου 2011, τη γιορτή λήξης του Σχ. Έτους στην  αυλή του σχολείου μας, που είναι ύστερα από τις γνωστές αποφάσεις για το κλείσιμο του σχολείου μας και η τελευταία πλέον γιορτή στο σχολείο τούτο.
Τα παιδιά τραγούδησαν, απάγγειλαν ποιήματα, συμμετείχαν σε θεατρικό, χόρεψαν, μα και έκλαψαν για το κλείσιμο του σχολείου τους και τον απαρφανισμό του χωριού τους.
Ιδιαίτερα συγκίνησαν παιδιά της ΣΤ τάξης όταν αναφέρθηκαν στην ιστορία του σχολείου, ιστορία 80 χρόνων και στις εντυπώσεις τους τα 6 χρόνια ζωής τους στο σχολείο τους.


ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟΣ ΛΟΓΟΣ

ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΕΛΛΑΣ ΜΟΙΡΑΣΓΕΝΤΗ
 

Κυρίες και κύριοι, είμαι εδώ για να αποχαιρετήσω μαζί σας το σχολειό μου. Πότε πέρασαν τα χρόνια από τότε που πρωτοπήγα στο νηπιαγωγείο που δεν ήξερα καλά -  καλά να μιλήσω, αρχίσαμε να μαθαίνουμε τις πρώτες μας λέξεις, τα πρώτα γράμματα και γνώριζα συνέχεια καινούριους δασκάλους που μας έμαθαν πολλά πράγματα αλλά και πολλούς φίλους όπου μαζί τους περνούσα ευχάριστα. Το σχολειό αν και είναι ένα απλό κτίριο κρύβει πολλά συναισθήματα και πολλές συγκινητικές στιγμές. Όμως φέτος οι καταστάσεις είναι πολύ πιο διαφορετικές γιατί πρέπει σύμφωνα με τη γνώμη που μας επιβάλλουν μερικοί να το αποχαιρετήσουμε για πάντα. Αφού ευχαριστήσω τους δασκάλους μου για όσα μου έμαθαν από το Νηπιαγωγείο έως τώρα, την οικογένεια μου για τις δυσκολίες που με βοήθησαν να αντιμετωπίσω αλλά και τους συμμαθητές όλων των τάξεων για τις καλές μέρες που περάσαμε μαζί από τα μαθήματα έως και τα παιχνίδια που παίξαμε θα ήθελα να ευχηθούμε όλοι μαζί, η επιθυμία των ανωτέρων να μην γίνει πραγματικότητα να μείνει μόνο στα λόγια και να μην πάψουν ποτέ οι χαρές, οι φωνές, τα γέλια ακόμα και οι καυγάδες των παιδιών. Εύχομαι να είναι εδώ ξανά όλοι μαζί του χρόνου και να ακούμε το αποχαιρετιστήριο λόγο από την ΣΤ΄ Δημοτικού.
Καλό καλοκαίρι και τον Σεπτέμβρη όλοι μαζί στον αγιασμό, στο δικό μας σχολείο,
 ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΙΣΒΟΡΙΟΥ!!!



ΛΟΓΙΑ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ

ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΤΗΣ ΣΤ ΤΑΞΗΣ ΜΑΡΙΕΛΑΣ ΑΛΒΑΝΟΥ

Αγαπητοί δάσκαλοι και παιδιά καλησπέρα σας.
Σήμερα είναι μια γιορτή αποχαιρετισμού, όχι μόνο για τις καθιερωμένες καλοκαιρινές διακοπές, αλλά γιατί καλούμαστε να πούμε αντίο στο σχολείο αυτό για πάντα.
Στο σχολείο τούτο όταν πρωτοήρθα, είχα μεγάλη χαρά γιατί εδώ έμαθα τα πρώτα μου τραγούδια, τις πρώτες μου λέξεις, εδώ γνώρισα πολλά παιδιά και έκανα φιλίες που θα με συντροφεύουν για πάντα.
Όταν αργότερα άρχισαν τα δύσκολα ήταν εδώ οι άλλοι μου γονείς, οι δάσκαλοι μου, που με βοήθησαν στις δυσκολίες μου και μου έμαθαν πως πρέπει να σκέπτομαι και να λειτουργώ, να σέβομαι τον εαυτό μου και τους άλλους. Μου έμαθαν πως δεν πρέπει να τα βάζω κάτω και με γέμισαν με εφόδια που θα με ακολουθούν σε όλη μου τη ζωή.
Σήμερα θα έπρεπε να είμαι χαρούμενη που ήρθε η ώρα να περάσω σαν απόφοιτη πλέον την πόρτα του σχολείου μου. Είμαι όμως συγκινημένη γιατί σκέφτομαι πως οι αίθουσες που γέμιζαν με φωνές μέχρι τώρα, θα ερημώσουν στην αυλή δεν θα τρέχουν χαρούμενα παιδιά, που βγήκαν για διάλειμμα, αλλά τα φύλλα των δένδρων που τα φυσάει ο άνεμος.
Οι φωνές των παιδιών θα σταματήσουν να ακούγονται τα πρωινά και το κουδούνι θα σιγήσει για πάντα..
Όμως ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου θα βρίσκεται εδώ και είμαι πολύ περήφανη που φοίτησα σε τούτο το σχολείο.
Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στους δασκάλους μας για την προσπάθειά τους όλα αυτά τα χρόνια να μας μεταδώσουν τις γνώσεις τους και για τις συμβουλές τους για το τι πρέπει να θεωρούμαι σωστό.
Ένα ευχαριστώ στους συμμαθητές μου που με συντρόφευαν όλα αυτά τα χρόνια.
Ένα ευχαριστώ στους γονείς μου για τη συμπαράσταση τους σε κάθε μου βήμα.
Ένα ευχαριστώ σε σας που αφιερώσατε ένα κομμάτι από την ημέρα σας για να μας κάνετε συντροφιά.
Καλό καλοκαίρι σε όλους.